Commercieel medewerker binnendienst

Wil jij meewerken aan toonaangevende projecten binnen de infrabranche en met jouw kennis een bijdrage leveren aan de verkeersveiligheid in Nederland? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als commercieel medewerker binnendienst ben je een belangrijke schakel tussen de klant en onze interne organisatie. Je weet de klant optimaal te bedienen en intern de zaken correct af te stemmen. Je werkt dagelijks intensief samen met onze accountmanagers en biedt hen de gewenste ondersteuning. Haal je energie uit het goed opstellen, organiseren en opvolgen van offertes en orders? Spreekt de infrabranche je aan? Kan je goed communiceren, ben je stressbestendig, punctueel en werk je graag samen met een open, enthousiast en hardwerkend team? Ben jij degene die graag dat stapje extra zet om de klantverwachtingen te overtreffen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jouw werkdag
Om half negen start jouw werkdag. Even een praatje met je collega’s en een goede kop koffie. De dag begint hectisch, klanten bellen, mails komen binnen, je werkt een offerte uit en de tijd vliegt om. Na de lunchpauze ga je aan de slag met een binnengekomen order van een gemeente. Om de levertijd te kunnen halen heb je ´s middags overleg met je collega van werkvoorbereiding. Samen kijken jullie of er voldoende ruimte is in productie om de order op tijd te kunnen leveren. Doordat er een aantal maatwerk producten tussen zitten is het een hele puzzel, maar samen komen jullie eruit. ‘s Middags bel je nog een aantal offertes na. Goed nieuws, een offerte is order geworden. Een mooie afsluiter van de dag. Met een voldaan gevoel ga je naar huis. De functie van commercieel medewerker binnendienst is enorm afwisselend. Geen dag is hetzelfde. De ene keer breng je bij de klant nieuwe producten of speciale acties onder de aandacht, de andere keer onderhandel je over de prijs en leveringscondities. Tussendoor werk je offertes uit en bel je deze na. Het leukste aan dit werk vind je het contact met mensen. Jouw advies maakt voor de klant een groot verschil.

Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Je beantwoordt vragen over lopende orders en leveringen;
  • Je stelt offertes samen en werkt orders uit en volgt deze op;
  • Je bewaakt gemaakte afspraken en vervult een signaalfunctie waar het gaat om marktontwikkelingen en bijzondere wensen ten aanzien van producten en service;
  • Je ondersteunt en adviseert de collega’s in de buitendienst, zowel commercieel als administratief;
  • Je zorgt voor de begeleiding van het offerte- en aftersales traject;
  • Kortom je bent verantwoordelijk voor een optimaal verloop van de relatie met onze klanten.

Wat vragen wij:

  • Je bent een enthousiaste, klantgerichte en commerciële persoonlijkheid;
  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding (niveau 4);
  • Je bent fulltime beschikbaar | 40 uur
  • Commerciële ervaring en ervaring in klantcontact;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in zowel woord als geschrift;
  • Je bent overtuigend en ondernemend;
  • Je hebt een zelfstandige en proactieve houding;
  • Kennis van Exact (Online) is een pré.

Wat bieden wij:

  • In eerste instantie start je met een jaarcontract maar wel met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een zeer gevarieerde baan in een bedrijf dat altijd in beweging is;
  • Een marktconform salaris;
  • Jouw talenten en kwaliteiten worden gewaardeerd;
  • Fijne collega’s en een gezellige werksfeer;
  • Bij fulltime dienstverband 27 vakantiedagen en 13 ADV dagen;
  • Een goede pensioenregeling.

Onze missie
Brimos heeft al vanaf 1963 het doel om de situatie op de wegen zo veilig en duidelijk mogelijk te maken. Met onze uniforme bewegwijzering zorgen wij voor een goede doorstroming van het verkeer en dragen wij bij aan de veiligheid en leefbaarheid op de wegen. Kom jij bij Brimos werken, dan kom je terecht in een no-nonsense bedrijfscultuur met ruimte voor eigen initiatief. Je krijgt de mogelijkheid om een functie te gaan vervullen binnen een groeiend bedrijf.

JA, ik wil deze baan
Als jij deze baan wilt, dan horen we graag van je waarom jij de perfecte kandidaat bent. Stuur jouw sollicitatiebrief naar Wiljen Bos, personeelszaken@brimos.nl. Ook voor antwoorden op je vragen kan je bij Wiljen terecht 038-444 23 33.

Let op: Al onze vacatures hebben tot aan de bouwvak in 2022 nog de standplaats Emmen of Hattem. Na de bouwvak zal de organisatie verhuizen naar Hoogeveen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.